söndag 27 juni

Tjoho i solskenet ♥

Nu ska ni få höra!
Jag har blivit sexuellt trakaserad idag.. av en liten skitunge! När jag och mamma var på Toria och handlade lite förut gick en liten kille på kanske tolv år förbi mig och tog mig på rumpan. Jag reagerade, men tänkte att det nog inte var meningen. Men sen när han började gå efter mig, löjligt nära med tanke på utrymmet började jag fundera över vad han höll på med. Han var ju inte diskret direkt. Jag hittade mamma vid korvarna och ställde mig brevid henne och tog upp telefonen för att ringa ett samtal. Killen gick bakom oss, fram och tillbaka och var så odiskret att det var skrattretande. När jag började prata i telefonen kom han fram och gav mig ett nyp i rumpan igen och sprang sedan iväg! Jag blev så jäkla ställd! Vad höll han på med egentligen? Jag var i telefon hela tiden och fick inte chansen att ta honom, men jag tänkte att om han gjorde det igen då jäklar skulle han få sig en omgång! När vi stod i kassan gick han förbi oss igen och jag såg att han ställde sig utanför och väntade, antagligen på mig för när jag höll på att packa i varorna kom han fram igen och nöp till en tredje gång och sprang sedan iväg mot resturangen! Men jag och mamma var snabba efter och fann honom i matkön tillsammans med sin pappa. Han fick en rejäl utskällning vill jag lova! "Det var icke meningen" var det enda han sa. Ofta?! Pappan såg INTE glad ut. Haha! Pinsamt för honom att pappan fick veta vad han hade gjort. Förhoppningsvis lärde sig skitungen något idag :)
Alltså, pinsamt eller vad? För honom alltså!

För övrigt ligger jag hemma och har feber. Jag har tråkigt och det suger! Jag vill vara ute och sola och njuta av det underbara vädret. Inte ligga under täcket och snora....
Jag håller på att ladda ner "Remember me". Hittade den i jättebra kvalité så lite senare blir det nog lite filmmys :) Robert Pattinson är med i en av huvudrollerna och den verkar jättebra!
Här är trailern.



Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0