kvällsuppdate

Hej ♥

Åh, vad jag njuter av att vara ledig!
Efter träningen idag åkte jag till mina älskade farföräldrar och hälsade på och kikade på deras nybygge :) De är så pigga och flitiga fast de är över åttio år!
Under eftermiddagen har jag haft Henrik här på besök och så har jag varit på bio och sett "Kommisarie Speck"! Om den var bra? Ganska överdriven, men den hade väl sina roliga stunder. Fast jag hade förväntat mig mycket mer!
Är ensam hemma ikväll också så Ida har varit här och druckit te och hållt mig sällskap fram till nu. Men nu är jag ensam igen. Fan, fan, fan! Jag vill inte vara ensam inatt också. K a n  i n t e  s o v a  d å....
Imorgon kommer min Jullisgullis hem, så då behöver jag inte vara ensam en enda natt mer i det här huset :) JULIA, SAKNAR DIG!

Sitter och webbshoppar lite :)
SKOOOR <3





Från Din sko, 349 :-

Hoppas ni har en bra kväll :) God natt allihopa!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0