Söndag 28 mars

Jag ligger helt utslagen i soffan och kollar hockeyn.. 2-0 till Färjestad! Sömnbristen börjar sätta sina spår. Även om jag sovit väldigt bra i två nätter nu har jag inte orkat sova mer än sex, sju timmar. Jag skulle behöva det dubbla!
Kvällen igår var helmysig! Vi åt mat och såg på gamla semesterfilmer. Familjen Barremyr och Skoog alltså, vad mycket roligt vi har gjort tillsammans. Det blev många flashbacks och sköna skratt under kvällen!
Idag åt vi frukost tillsammans hela familjen (förrutom Lina eftersom hon är i Norge) och sen åkte vi och körde ett pass på gymmet allihopa. Jag tog det ganska lugnt och var rätt passiv, jag hade ingen energi alls och det kändes att jag inte hade tränat på ett tag...
När vi kom hem gjorde jag min egen powermüsli som vi sedan mumsade på :) Sen hade jag fem maskiner tvätt att ta reda på. Det tog sin tid kan jag lova. Jag rensade även ur hela garderoben och sorterade alla klder på nytt. Det blev fyra påsar till second hand, men det märktes inte i garderoben då jag fyllde på med allt nytt som jag handlat under resan :) Nu är det fint och städat!
Nu ska jag laga mat och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig och försöka sova ikapp lite. Jag börjar ju faktiskt jobba imorgon och har natten så jag måste piggna till lite :)
Mamma och pappa har sålt volvon  och köpt en ny som inte kommit från fabriken än. Lina har den andra bilen till Norge så för tillfallet är vi billösa här hemma. Det är ganska drygt, när man bor som vi gör kan jag lova!  Men vi får låna mormors och farfars bilar om vart annat som tur är :)

Jag bjuder på en bild från Bali på mina goa killar! Jag saknar dom...


Ha en bra söndagskväll!
Puss ♥

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0