fredag 14 maj

Tjoho ♥

Hoppas ni mår bra!
Jag har haft en mysig dag på "stan" med Ellis! Lite shopping på larose, fika på wiener, strosande på marten och dansuppvisning är vad vi sysselsatt oss med :) Träffade Jois och Anna också! Två älskade vänner som jag inte sett på evigheter, och då menar jag evigheter! Det är alltid så roligt med återseenden :)



När vi tröttnade på stan åkte jag och Julia och hälsade på farmor och farfar ♥
Sen blev det Toria för att handla mys inför kvällen och sen hem och laga mat!
Idag blev det quesedillas med ruccula, halloumi och tacofärs, mums!

 



Efter maten blev det pajbak! Ååh, nu doftar hela huset av hallonpaj!





Hela kvällen ska jag gosa med min lilla Jullis ♥
Nu ska vi mysa ner oss i soffan med te och hallonpaj och se på Talang!
Ha en trevlig kväll :)

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0