tisdag 11 maj

God morgon ♥

Jag har just ätit frukost och sitter nu och ringer runt på lite lägenheter. Wermlands Invest hade en trea på Herrgahen som vi ska få komma och titta på! Ååååh, vad roligt det här är! Jag vill flytta nu :)

Jag är inne i en jobbig sovperiod nu. Jag är jättetrött både på kvällarna och morgnarna, men jag orkar inte sova. Det är så otroligt irriterande. Känns aldrig som om jag får sova ut ordentligt! Jag somnade jättesent inatt och vaknade åtta idag och kunde inte somna om.. jag som skulle ha sovmorgon! 
När jag kom upp stod Sunny och gnällde och ville ut så jag tog med mig henne på en liten morgonpromenad. Det var skönt att komma ut lite :)
Tänkte åka till gymmet en sväng lite senare. Och i eftermiddag ska jag åka ner till Sunne och hälsa på Henrik!
Ska jobba natt inatt också, börjar nio ikväll och slutar nio imorgon bitti. Skönt pass med tanke på att jag har sovande natt!
Imorgon ska jag hämta ut mina 400 bilder som jag framkallat från resan. Äntligen ska jag få börja pyssla och göra iodrning ett fint album :)

Ha en bra dag!

Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0