torsdag 13 maj

God morgon ♥

Jag drabbades av en skräckupplevelse inatt! En stor orm jagade mig och jag sprang för livet, men var såklart för långsam. Ormen försökte strypa mig och jag kämpade med alla mina krafter för att överleva. Jag vaknade till och blev plötsligt jättestrak! Jag tog i allt jag orkade och kastade iväg ormen.. och så BANG! Jag satte mig upp, anfådd och svettig. Ormen som jag precis kämpat emot och kastat iväg låg på andra sidan rummet. Det var såklart ingen orm.. utan min vetekudde som jag somnade med igår. Jag hade legat på rygg och lyckats få den över halsen.

Nu ska jag ge mig iväg till jobbet för ett 24-timmarspass! Är storhelg så det funkar väl :)
Imorgon är jag ledig och även lördag, häärligt! Och på lördag kommer mamsi och papsi hem igen ♥

Puss!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0