torsdag 20 maj

Hej sötnosar! ♥

Idag kom jag från jobbet vid tolvtiden. Solen strålade! Mmm.. jag hoppade i bikinin, tog med mig Bella och Edward och gick ut och lade mig i den stekande solen! Love it!
Men efter ett par timmar i solen mörknade himmlen och ett avlägset muller närmade sig. Det tog inte lång tid innan himmlen fylldes av bilx och dunder följt av ett ordentligt skyfall. Så jag åkte till gymmet och gjorde av med lite energi genom att gå lite på rullbandet :)
Nu är jag hemma igen och ska äta lite mat innan det bär av ner till Sunne. Filmkväll hos Ida och Filla med Thailandgänget ikväll! 
Och vet ni?
Imorgon ska jag ner till Karlstad på lägenhetsvisning igen! Ska kika på en nyrenoverad trea på Norrstrand :) Hoppas, hoppas, hoppas att de passar oss i smaken :)

Ha en bra kväll mina vänner!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0