fredag 28 maj

Hej ♥

Det har varit en intensiv dag idag! Jag vaknade, inte speciellt utsövd på grund av nattens sömnlöshet, gjorde mig iordning, åt frukost och drog in till Torsby och mötte upp Henrik och såg Stjernes årliga kabarét. Den var jättebra och bjöd på många skratt :) Alla var så duktiga och jag blev ganska imopnead av vissa!
Efter kabarét åkte jag, Lina, Jossa och Sara ner till Sunne på jakt efter en present till helgens födelsedagsbarn. Vi började med en mysig lunch på Saffran och Vitlöks uteservering i solskenet innan vi gav oss ut på presentjakt!
Vi behövde inte leta länge innan vi fann något vi alla fyra föll för. För mig blev det även lite shopping på Lindex, så vi åkte alla hem glada och nörja efter några timmar i affärerna :)
Ikväll är jag hemma och myser med Lina och Martin! Jag har även lagat mat och pysslat lite med thailandbilderna, men nu är det talangmys i soffan som gäller!

Här är bilder från dagen!









godingar på Saffran och Vitlök <3

laxsallad!

Linis finis <3

älskar stora tekoppar!

shopping!

nytt i garderoben!


I helgen blir det jobb för fulla muggar! Är bara ledig imorgon kväll och då ska vi fira Elin med en grillfest! Faktoriet har 25-årsgräns så vi får skippa utgång, men det kan nog bli trevligt ändå med alla söta tjejer :)

Trevlig helg!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0