söndag 30 maj

Hey ♥

Jag jobbar.. gör ett 24-timmarspass och slutar nio imorgon bitti.
Kvällen med brudsen igår var mysig! Jag hade bestämt mig för att vara nykter, men det sket sig medsamma när jag anlände hos Elin och fick en underbar välkomstdrink i min hand. Grillning, massa god mat, groggar, mysiga tjejer, musik och skitsnack dominerade kvällen. Det var en bra sådan!
Bilder från kvällen kommer imorgon!

Ni som känner mig vet hur mycket jag älskar lampor!
Den finaste som jag någonsin sett finns på Bosättningen här i Torsby och kostar 2000 kr. Jag ska ha den!
Har ingen bild på den, men här är lite andra fina lampor :)



Det får räcka!
Hoppas ni haft en bra helg?!

Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0