kvällsuppdate

Hej vänner ♥

Vilken underbar dag! Nu känns det som om sommaren är här igen. Vi vill ha fler sånna här dagar, tack!
Jag låg ute i solen ganska länge.. bara läste och tog det lugnt :)
Under eftermiddagen åkte jag en sväng till gymmet och sen handlade jag till mams!
Vi har grillat och suttit ute i den ljumma kvällsluften, och så har jag och mamma varit och hälsat på Gabbi med en blomma och lite chocklad! Hoppas du kryar på dig vännen ♥

Här kommer bilderna från i lördags!
Skål för Elin!

välkomstdrink!

grillning på g!

grillmästare Elin!





Saris :)

Jossa i fina foppis :P



bara godsaker!

fina tjejer <3

älskade Elin!

paketöppning!

snyggingar!

sara och jag!


Tror det blir en tidig kväll för mig idag! Jag var uppe sex i morse och är jättetrött!
Hoppas ni haft en bra helg allihopa :)

Puss ♥

Emma.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för en underbar kväll :)

2010-06-01 @ 07:18:34
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite om hur du tränar? Du har en himlans snygg kropp tycker jag! själv är jag låååååååång och stooooooor :) hehe

2010-06-02 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0