22:55

Hej ♥

Jag fick vg på min första tenta! Lalaa :D känns hur bra som helst!

Har varit mys med tjejerna här ikväll.. kakor, te och massa tjejsnack :)

Det blev inte mycket till styrketräning idag då jag tvärkompå att jag ville gå på yoga ist. Sagt och gjort, 45 min senare var jag där :) Massa levande ljus, lugn musik och en härlig stämning. Jag har aldrig testat det förut och det var ingen hård träning alls. Det kändes mest som man stod i olika stretchpositioner och blev mjuk och varm i hela kroppen. Jätteskönt! Och så en kvarts avslappning på det :)

När jag gick hem nästan flög jag fram med hjälp av vinden! Det är redan alldeles för kallt ute och jag vill inte ens tänka på hur länge det är kvar tills det blir varmt och ljust igen. Jag gillar inte sånna här dagar, och värre kommer det bli. Det kommer bli mycket kallare! Vintern är ju egentligen en vädigt fin årstid, men så kall! Jag önskar bara att jag slapp frysa så mycket hela tiden...

När jag var liten och skulle sova ville jag alltid lyssna på en och samma låt. Mamma och pappa hade en skiva som hette Pure moods och jag ville ha nummer fem på repeat om och om igen. Jag tröttnade aldrig på den. Och nu när jag lyssnar på den är det så många minnen som kommer tillbaka... 

Enya - orinoco flow (fina bilder åxå :P)
 


Nu ska jag sova!
imorgon ska jag upp och träffa Ida på stan, sen blir det plugg innan jag drar till Sunne och min goding!
Natti :)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0