måndag 11 oktober

Hej ♥

Ursäkta dålig uppdatering, men jag har inte riktigt hunnit med!
Jag har varit hemma i helgen och i lördags bar det iväg till Boda Borg med personalgruppen och alla respektive, utom min Per som är skadad i benet :( Det var en grymt rolig dag! Mitt lag kammade hem segern med hela nio stämplar! Haha. På kvällen var det party hos Linda och Micke. Tack för det allihopa! Det var en jättetrevlig dag :)
Igår blev en slappisdag! Jag och Per åkte till Sunne på eftermiddagen, var ute och tog lite kort i det vackra höstvädret och hade mys framför tv:n :)
Idag satt jag och pluggade ett bra tag innan jag åkte ner till Karlstad. Julia har haft halv sju hos mig här hemma och bjudit på trerätters! Mums, min syster kan allt :) efter maten gick jag in till Jossy en sväng och pratade lite :)
Imorgon är det universitetet som gäller och sen kommer Pelle till mig!!!
God natt allihopa!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0