söndag 17 oktober

Hej på er ♥

Hoppas ni haft en bra helg!
Jag sitter i Karlstad en söndagskväll för ovanlighetens skull. Söndagar har den senaste tiden varit mysdagar med Per, eftersom jag oftast brukar ha föreläsning på eftermiddagen på måndagar. Men inte imorgon, då ska jag upp med tuppen och sitta i skolbänken klockan åtta!
Jag och Jullan har handlat och städat städat lägenheten sen vi kom hit. Jag har spikat och skruvat lite möbler och fått upp en fin ljusstake på väggen :) (har tagit bilder som jag tänkte lägga upp, men hittar inte sladden till kameran, så det kanske blir imorgon) Och så har jag och Kristin hunnit med ett aerobicspass också! Jag har lyckats sträcka mig i benet så att jag knappt kan gå, lite typiskt! Men det går väl över snart...
Sitter ensam och äter kvällsmat nu för Jullan är på filmkväll hos Ida! Blir nog en tidigt kväll för jag har sovit dåligt de senaste nätterna och är väldigt trött...
Saknar Pelle bara! Blir så ensamt att sova själv :(
God natt mina vänner!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0