tisdag 26 oktober

Hej vänner ♥

Det har varit ett fatastiskt väder idag, perfekt för en utedag! Så när jag slutade jobbet gav jag mig ut i solskenet för att göra lite uppgifter vi fick på föreläsningen igår. Den första uppgiften bestod av att beskriva en upplevelse i naturen som varit speciell för mig. Jag skulle beskriva den, hur jag kände då och varför jag kände som jag gjorde. I den andra uppgiften skulle jag gå till ett ställe jag tycker om, sitta där och fundera över känslor, tankar och omgivningen. Jag skulle sedan göra en beskrivning av den och förklara hur det kändes. Jag skulle tänka platsen/naturen som en vän, fråga om det var okej att jag satt där och sedan vänta på tecken, skriva ner intryck och sånt som jag lade märke till.

Det här kanske låter lite korkat för er som läser, men jag gillar verkligen att vara i naturen! Den lever samtidigt som det finns ett lugn i den som får mig att må bra, bli glad och känna mig tillfreds med livet! Jobbiga dagar vill jag bara ut, gå i skogen, upp på berget, gå längs vattnet och jag mår mycket bättre sen! Sen att jag får uppleva så underbara dagar som denna då det känns som om tiden nästan står still är jag tacksam för :) Men nog med trams nu... :P

Jag är påväg tillbaka till Karlstad nu! Ska handla med Jullan när jag kommer ner, laga mat och sen ska jag och Kristin iväg och boxas! Vette tusan hur det kommer gå med den här träningsvärken Pelle gav mig från träningen i söndags, men det är väl träning som botar träningsvärk om jag inte minns fel? :P

Heeeey! Ha en bra kväll :)
Puss*

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0