torsdag 28 oktober

Hej ♥

Hur mår ni?
Jag har fullt upp i mitt lilla liv för tillfället. Det är mycket jag vill hinna med just nu och det känns inte riktigt som om tiden räcker till. Det är snart november, det går ju såå fort!
Jag har varit hemma torsby och jobbat över dagen och kom precis tillbaka till lägenheten. Jag ska sova så fort jag kan för jag är jättejättetrött. Vet inte vad det är med mig?
Jag fick psykologiboken på posten igår.. jag har maaaassa att läsa igen + andra uppgifter som jag måste ta mig tid till i helgen. Just nu håller jag på att somna av boken.. orkar inte riktigt fokusera, tankarna glider åt andra håll!
Helgen kommer ägnas åt studentfirande på universitetet! Helgen kallas "Älghälja" och bjuder på både det ena och det andra. Alltifrån sittning, lekar, mys, alkohol, hamburgare mm. Därför ska jag sova och ta igen mig lite inatt så att jag är pigg imorgon :)
Har föreläsning 8.30-12 innan det drar igång, så gott natt mina vänner!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0