söndag 3 oktober

Hejsan ♥

Jag och Mari har varit ute på en långpromenad i nästan två timmar. Det var länge sen vi träffades så det var himla mysigt!
Kvällen igår var lyckad! Jag, Ida, Ellen, Hannah och Erica åkte hem till Michiie och överraskade! Vi lyckades med det vi skulle. En nybliven 20-åring blev nersupen, utklädd och firad till max! Världens bästa brudar, alkohol, lekar, skratt och flams var vad kvällen bestod av och jag hade riktigt roligt! Det blev utgång på selma, där Micha sprutade cider över hela dansgolvet och fick utskällning av alla tanter. Haha! Kvällens höjdpunkt. Micha var galen!
Kika på bilderna här nere så får ni se hur fin hon var :)

Uppladdning utanför Micha :)
 


såhär snygga var vi på gympatiden!

presenter

<3

ida och erica

hannah och jag

leek

to the frat mobil

hannah blandar drinkar

priiiima ballerina :)

sötellis :)

fylllo :P




En bra kväll helt enkelt!

Nu blir det jobb för mig...
Jag jobbar natt och åker direkt ner till karlstad imorgon när jag slutar! Den kommande veckan står universitetet mycket på schematn och vi börjar med en ny kurs, tvärvetenskap och forskningsmetoder! Det ser jag fram emot :)

Ha en fortsatt bra dag nu!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0