torsdag 16 september

Hey ♥

Jag är tillbaka i Karlstad igen efter en liten tripp till Sunne med massa mys! Jag och Per spelade lite golf igår, åt tacos och hade en ganska lugn kväll!
Som ni vet så lämnade jag ju tillbaka datorn som jag köpte för några veckor sen. Idag gick jag förbi expert och köpte en ny. Hoppas verkligen att den här funkar bättre nu. Han lyckades tjata på mig en trygghetsförsäkring också, så det blev mycket dyrare än vad jag tänkt mig, men det kan det väl kanske vara värt i längden. Försäkringen räcker ju trots allt i tre år :)




Trodde jag skulle känna mig piggare idag, men jag har ont i halsen och fruktansvärd huvudvärk. Vi är några tjejer i klassen som ska ha någon slags tjejkväll ikväll. Bio, middag eller utgång? Får se vad jag orkar med :P måste plugga idag, iallafall försöka komma igång litegrann! Så får vi se vad som händer sen... :)

Ha en bra dag!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0