tisdag 14 september

Hej vänner ♥

Hoppas ni mår bra! Jag känner mig aningen piggare idag. Vet inte om det är för att jag stoppar i mig ipren eller för att jag helt enkelt är lite piggare? :P Har varit en lång dag i skolan iallafall! Gruppredovisningarna tog drygt fyra timmar och sen hade vi föreläsning hela eftermiddagen. Så det blev en vila när jag kom hem vid femtiden innan jag drog igång med städning och matlagning! Jag gjorde lax och klyftpotatis med melon och mangoröra :)
Kvällen har jag tillbringat med goa vänner som varit på besök! Te, mys och idol :)





Vi fick en examinationsuppgift idag som vi ska arbeta med resten av veckan. Inga lätta frågor om ni undrar... nu är det dags att börja plugga på riktigt antar jag!

Men först ska jag sova och ha en lång sovmorgon :)
Och imorgon åker jag till min goding i Sunne!
God natt!

Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0