lördag 2 april

Tjoho ♥

Jag och Pelle hade klockan på ringning klockan sju idag.. det blev lite snos innan vi till slut kom upp!
Jag skjutsade iväg Per till Stjerneskolan på högskoleprov och åkte själv hem och satte mig med min plugghög. Har fokuserat med på sjukdomar och farmakologin idag!

 

Jag fick en ny allergireaktion i morse.. vet inte vad det är jag reagerar mot?! Jag har utslag överallt nu så ska jag åka till apoteket och hämta ut allergimedicinen. Sen ska jag hälsa på farmor och farfar en sväng innan jag ska hämta Pelleplutt!

Sen ska Per ha med mig ut och springa! Jag får inviga mina nya skor, men hur kondisen är vill jag inte veta?!

Förresten, någon mer än jag som blev lurad flera gånger om igår? Första april eller inte.. jag tror då på allt folk säger till mig! Men det bjuder jag på såklart :)

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0