måndag 11 april

Hej ♥
Jag är riktigt trött idag! Det har varit en hård och lång dag och mycket nytt att ta in. Mikrobiologi och infektionssjukdomar bland annat. Underbart att vara igång igen då efter en pluggfri dag (hör ironin). Det gäller att plugga varje dag nu så att man hänger med och inte sitter där med allt sen innan tentan. Det funkar inte annars!
Efter en heldag på universitetet drog jag och Jullan till gymmet och tränade lite! Sen satte vi oss ute på balkongen och åt middag och hade mys i kvällssolen, mmm ♥
Imorgon får jag bebisbesök :D Ida och lilla Ebbe kommer nämligen hit på fika under dagen. Det ser jag fram emot!
Nu ska jag läsa lite mikrobiologi...
Hejsvejs på er!
/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0