torsdag 14 april

Tjena ♥

Jag sitter i Sunne hos älskling. Pelle jobbar och jag har försöker vara ambitiös och plugga. Mikrobiologi kan vara något av det tråkigaste jag läst. Jag har suttit och sammanfattat gårdagens föreläsningar vilket även handlade om tumörsjukdomar. Det var en jobbig föreläsning. Jag satt med en klump i magen och var nära gråt flera gånger. Bara tanken på att jag faktiskt kommer att jobba med drabbade människor i framtiden kändes jobbig. Men det är nog något som man lär sig vartefter! Det viktigaste är iallafall att ge de sjuka stöd och hjälpa dem till livsglädje trots de jobbiga sjukdomarna!
Jag sitter och kikar på lite gardiner! Har tänkt köpa nya till tv-rummet och köket! Hittade de här som jag föll för :) Vitt ska det vara!!!
Ikväll ska jag åka bort till fröken Skoog och herr Berntsen och hälsa på i deras nya lägenhet! Ska bli mys och kul att se hur de har fått det. Har inte träffat älsklingsida på hur länge som helst så det är verkligen dags ♥
Ha en fin dag mina vänner!
/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Visst är gardinerna snygga men har du sett leveranstiden på de? 10 JULI! Folk som beställde i december har fortfarande inte fått sina.... hittar du dem någon annan stanns än jotex å ellos så hör av dig för jag vill oxå ha dessa men tänker inte vänta till juli. Kram!

2011-04-14 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0