torsdag 28 april

Ciao 

Idag har jag faktiskt varit mycket flitig och läst igenom heeela kapitlet om matspjälkningskanalen, anatomi och fysiologi. Det finns sjuuuuukt mycket att lära sig ska ni veta. Och nu sitter jag här och funderar på hur de egentligen har tänk?! Föreläsningen om matspjälkningskanalen ligger tre dagar innan tentan. Nu är det två veckor kvar och jag sitter redan och funderar på hur jag ska hinna lära mig allt?! Jag orkar inte plugga heeela tiden....

Inatt sov jag som en liten gris hos älskling! Mys   i vanliga fall är jag uppe minst en gång för att kissa och vaknar lite då och då för att jag knör omkring så mycket (per kallar mig sänghitler?!) Inatt sov jag heeela natten, och vaknade inte ens när klockan ringde och per låg och snosade, vilket jag ALLTID gör annars, haha!

Nu hade jag tänkt läsa lite mikrobiologi, men jag har hittat min gamla dagbok som jag har fastnat i... så väntar nog lite med mikrobiologin :P

Hoppas ni har en trevlig kväll :)

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0