Lördag 27 augusti

Hoho  

Jag sitter i huset hemma i Torsby nu, alldeles ensam! De andra är och kollar på skidtävlingen uppe i Valberget, men jag hade ingen lust med det.

Jag hade planerat in ett löppass idag, men när jag fick syn på pappas nya bungypumps var jag bara tvungen att testa dem. Det var fruktansvärt jobbigt, svetten rann och pulsen var högre än vid vanlig stavgång! Samtidigt var det också jättejobbigt i armarna. Så jag varierade åtta km med lite löpning och lite bungypump :)
För er som inte vet vad Bungypump är så är det ett par nya stavar som har kommit med inbyggd fjädring med fyra eller sex kilos motstånd. Och det är ingen skräll att min pappa är snabb att köpa det senaste (lilla prylnörden) haha :)

Nu ska jag åka bort till mormor och morfar en sväng och hälsa på innan jobbet. Slutar tio imorgon och då drar jag tillbaka till stan igen!

Trevlig lördag gott folk!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0