måndag 29 augusti

Hej kära ni

Hoppas att ni haft en bra helg!
Själv har jag ju som sagt jobbat, men jag slutade ju vid tio igår och tog nästa tåg direkt till Karlstad. Älskling som hade varit ute på bravader hela helgen kom hem och vi hängde på Lina och Martin ut till Bergvik för att storhandla. Kvällen ägnades åt pizzamys och Harry Potter. Vi ska se alla filmer från början innan vi ser sista filmen (jag vet att vi är lite sent ute, men det har lixom inte hunnits med tidigare) :P

Idag är Pelle på universitetet, men själv börjar jag inte förrän på onsdag :) Så jag har ägnat förmiddagen åt lite bak. Har gjort egna "protein/energibars" som man kan äta innan eller efter träning!





Har inte hunnit smaka än, men förhoppningsvis är de goda :)

Nu ska jag sätta mig och beställa hem lite kurslitteratur. Eller lite och lite, det är väl typ 15 böcker som ska beställas....

Ha en bra dag!

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

åh, tänkte också ta & egna bars någon dag :) du får gärna lägga ut receptet på dina om du har tid & lust! borde också beställa hem kurslitteraturen snart känner jag.. hihi, vi ses på onsdag :D kram!!

2011-08-29 @ 17:20:29
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0