onsdag 24 augusti

Hej

Jag sitter och kollar på AFV, och jag skrattar så jag håller på att dö. Jag är inte skadeglad, men allt annat förrutom när folk slår sig roar mig, speciellt barn och djur. Haha!

Förmiddagen idag blev en väldigt lugn sådan. Jag hade sovmorgon idag igen och fastnade sedan i filmen Burlesque. Väldigt bra film med massa snygga tjejer som dansar :) Cyklade sedan iväg till gymmet för att försöka träna bort min grymma träningsvärk, men det gick segt. Blir en vilodag imorgon!

Under eftermiddagen har jag fortsatt med städningen.. Jag börjar verkligen lära mig att putsa fönster nu, haha - Vuxenpoäng till mig! Är helt klar med städningen nu, ska bara fixas i vårt lilla pluggrum så är allt klart! Men det blir inte förrän till helgen när Pelleplutt kommer :)

Jag har fixat iordning sovrummet idag. Det enda som felar är hyllan ovanför sängen.. den sitter lite snett, men det ska vi få hjälp av mamma och pappa att fixa nästa vecka! Här är lite bilder iaf :)









Sitter och inväntar tvättiden nu, och lite senare kommer Kristin hit på temys <3

Ha en fin kväll!
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0