tisdag 23 augusti

Tjo

Efter en sovmorgon och några timmar i soffan cyklade jag in till stan för lite shopping! Jag tycker det är rätt skönt att gå omkring på stan för mig själv, prova allt jag vill och ta all den tid jag vill på mig. Shoppingturen resulterade i lite smått från hm, linne och kofta från Gina och en jättefin tröja från Vero Moda! Skorna som jag ville ha var slut i min storlek, men jag ska se om jag kan beställa hem dem från internet :)

När jag kom hem hade jag fått korten som jag framkallat från Italien i brevlådan, så har suttit och pysslat nu i några timmar! Nu ska jag käka lite mat och sedan bege mig mot friskis för en spinningpass med Kristin!

/ Emma.

 


Kommentarer
Postat av: elsa

Låter som en bra dag :)



Jag shoppar nästan alltid själv numera, är så mycket effektivare och man slipper få dåligt samvete om man tar jävligt lång tid på sig ;)

2011-08-23 @ 21:00:52
URL: http://elsa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0