Måndag 5 december

Hej fina ni ♥

Det är ett jäkla tjat om tiden som går så fort hela tiden, och jag måste hålla med alla andra! Den går otroligt fort och jag förstår inte riktigt vart den tar vägen? Jag förstår inte heller riktigt att det snart är julafton! Veckan kommer väl gå lika fort som vanligt och när det blir helg igen drar jag och älskling till Göteborg på myshelg! ♥

Efter att ha haft en helt pluggfri underbar helg har jag nu satt igång igen. Är inne på sluttampen av min MI-uppgift och har suttit med den nu under förmiddagen. Tänkte snart lägga ner det och gå till gymmet en sväng! I eftermiddag ska jag till universitetet och öva konditionstest på cykel. En vecka till examination :)

Jag njuter verkligen av att vara student och är så lycklig att jag får göra det jag tycker är allra roligast! Till hösten ska jag läsa vidare till PT och kostrådgivare och sen hoppas jag på att jag kommer in i branschen och får börja jobba. Som jag längtar, även om jag trivs ypperligt med att vara student!

Ha en bra dag!

/ Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0