fredag 22 juli

Hej hörrni

Jag sitter på jobbet och har precis sett mitt favoritprogram, "So you think you can dance". Missade tyvärr tre avsnitt när jag var i Runnsjön och Stockholm förra veckan. Och fler kommer det ju bli när vi åker till Italien också. Så den här säsongen känns det inte riktigt som jag kan hänga med i :(
Har för övrigt varit en lång dag här på jobbet. Jag har hunnit fälla tårar till både "Livet på BB" och "The last song". Jag är så bölig av mig!

Har inte mycket kvar på denna arbetsvecka nu, som är den värsta på hela sommaren. När jag slutar imorgon har jag bara två 24-timmarspass kvar innan jag tar semester i nästan tre veckor :D Wiiiieee!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva". Våran läkare i patofysiologin rekomenderade den i våran när vi hade psykiatri. Den handlar om mano-depressivitet och beskriver ångest väldigt bra.



/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Heeej Emma :D Hur är det?? :D Längesen nu. Hoppas ni får det bra i Italien :D Kramen

2011-07-23 @ 11:52:52
URL: http://emmyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0