tisdag 7 juni

Tjo

Jag är friiiiiiiii :D Kan inte förklara den underbara känslan! Sen att tentan kändes bajs är en annan sak. Nu är jag fri att göra och läsa vad jag vill ända fram till augusti!!! Lovely! Har ju dock HLR kvar på torsdag, men det ska bara bli kul!

Det har varit en lång dag idag, och jag är astrött! Jag åkte från Torsby imorse och direkt till uni för att plugga det sista fram till två. Skrev tentan och sen drog vi in till stan och firade med middag på Fontana di trevi! Mycket gott och trevligt! Gick upp till Jossy en sväng när jag kom hem och myste lite ♥ Kom precis hem nu och ska faktiskt snart krypa i sängen och sova. Uuuuh, vad gott det ska bli!

Johanna och Sofie är såhär glada för sommarlov! :)

Och vi är såhär glada! :P

Kycklingfilé fylld med parmaskinka och mosarella med rödvinssky och klyftpotatis!


Det var allt för idag!
Natti.

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0