torsdag 2 juni

Hejsan

Jag har gjort kesoplättar med bärsås till lunch, och så proviva till det! Mmmm :)







Har ni testat de nya smakerna från proviva? Jag gillar verkligen de med apelsinsmak och fruktkött i. De är jättegoda :) Bra för magen också, med massa bra bakterier!

Kesoplättarna består av ägg, keso, solroskärnor och lite vaniljsocker. Bärsåsen är mixade jordgubbar, blåbär och en banan!

Idag var jag uppe tidigt för att plugga som vanligt. Pluggade effektivt i tre timmar innan jag sprang ut på en löptur! Det kändes jättebra :) Jag sprang över en timme och kände inget alls i knät. Sprang ioförsig inget på asfalt, så det kanske var det?! Jag tog en tur bort till Tyrskogen vid Färjestad. Och gud vad jag älskar att springa i skogen!

Nu ska jag fortsätta med mitt plugg här! Ikväll kommer mina svärföräldrar, älskling, Erik och Jossan till Karlstad. Vi ska ut och äta med Ebba och Johan eftersom Ebba åker till USA i tre månader nu i sommar. Så hoppas på en solig och varm kväll :)

Hejsvejs!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0