torsdag 23 juni

Hej fina ni ♥

Tyvärr så står det lite still här nu. För det första är jag är typ aldrig hemma.. så jag hinner inte in på datorn och för det andra funkar aldrig internet hemma heller. Skitkasst ju!
Jag jobbar vädigt mycket, och när jag inte har jobbat har jag varit i Sunne hos älskling eller umgåtts med min fina Idis <3 (som ju också bor i sunne nu för tiden) :)
Imorgon är det midsommar också, och den kommer efter många om och men tillbringas här i Torsby. Blir antagligen Faktoriet! Men först är det Borejoggen som står på schemat imorgon bitti. Jag och Lina ska gå den, springa håller inte mina knän för eftersom det är asfalt hela vägen :(
Ha en fin midsommar om vi inte hörs innan ♥
/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0