torsdag 30 juni

Hey

Jag vet att det ekar tomt med inlägg här, men som sagt så krånglar internet hemma var och varannan dag, och då tappar jag suget, men nu är jag äntligen tillbaka i stan igen för att tillbringa en långhelg här! Det känns underbart, det här är hemma för mig nu, jag trivs här. Torsby är hemma hos mamma och pappa.

Karlstad är en sommarstad, solen skiner och det är så mycket folk ute. Själv har jag ägnat kvällen åt tvätt och städning, inte det roligaste, men jag får ju besök i helgen så det måste göras :) Lovisa och Amanda från Skövde kommer hit och hälsar på och det ser jag verkligen fram emot! Känner mig dock lite krasslig, precis som om jag var påväg att bli sjuk, ont i halsen och så. Därför ska jag lägga mig tidigt ikväll så jag blir pigg tills imorgon. Vill verkligen inte bli sjuk nu!

Nästa vecka har jag och Per varit ihop i ett år. Ett år av kärlek! Jag är så lycklig och kär att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Han är min drömkille och jag älskar honom såå! Iallafall så ska vi fira våran ettårsdag uppe på Finnskogstoppens spa! Jag ringde dit idag och lyckades få sviten för ordinarie rumspris! Wiiiee :) Kommer bli ett så mysigt och underbart dygn där uppe



Hoppas ni har en fin kväll mina vänner!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0