måndag 27 juni

Tjoho

Internet funkar för en gångs skull här hemma. Gött! Jag har fått upp lite bilder från midsommar nu som ni kan kika på om ni vill :)
Efter mötet idag stack jag ut på en springtur i Valberget. Det var blött i marken och dick därför ganska segt, men jag kom runt milen :) Under eftermiddagen har jag sysselsatt mig med att klistra in bilder i album, har ju över 1000 bilder som ska in. Haha! Har även städat och plockat lite och nu ska jag sätta mig ch skriva lite i min nya kalender!
 
älskling

midsommarfina!

Martin njuter av det svenska sommarvädret och öl :)

älskade syster!

Och det svenska midsommarvädret ser ut såhär!







Josefiiin <3



ÖLSPEL!

Min och älsklings dukning i lördags :)


Puss / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0