onsdag 16 mars

Hej vänner ♥

Känns som om det var en hel evighet sen jag skrev här sist. Men så länge sen är det väl inte, men två månader iallafall, och jag kan inte riktigt förstå vart tiden har tagit vägen?!
Efter thailandsresan hade jag fullt upp med psykologikursen och en tenta som skulle skrivas, och direkt efter drog basmedicinen igång och sen dess känns det som om jag har bott i mina anatomi-, fysiologi-, farmakalogi- och patologiböcker. Helgerna har gått åt till jobb, men även lite vänner, älskling, party och mys. Dock känns det som om jag får alldeles för lite av det just nu! Jag behöver mer vänner och älskling!!!!
Det är svårt att få tiden att räcka till bara...
Mellan tenta ett och två har jag lyckats få in två långhelger i fjällen! Helgen i Idre med familjen och älskling var kanonbra och helt underbar! Nästa helg är det sälen som gäller med bröderna ehrencrona och flickvänner! kommer bli grymt :)
Våren är iallafall påväg och det känns helt underbart! Solen strålar och värmer och himmlen är klarbå! Men tråkigt nog har jag åkt på en rejäl förkylning eller vad det är för något?! Jag har legat helt utslagen sen i måndags med halsont, värk i kroppen, hosta, yrsel och huvudvärk.. och det verkar bara bli sämre! Jag vill uuuuuut i det vackra vädret! Åh, nu när våren kommer ska jag försöka komma igång med träningen igen, som helt har kommit i obalans under det nya året. Men så fort jag blir frisk och tenta två och seminariet är över ska jag köpa mig träningsskor och ge mig ut i solen och träna upp konditionen igen :)
För övrigt är jag helt galet förälskad och kärare än jag någonsin varit!
Du är helt underbar vännen och jag älskar dig så mycket Per ♥
Hoppas allt är bra med er också, och att ni njuter lika mycket som jag av att våren är påväg! ;)
/ Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

åh, kul att du är tillbaka i bloggen igen - tänkte be om lite mer uppdatering i skolan en gång faktiskt, hihi, men glömde säga det tror ja ;O förstår i alla fall att du inte hunnit med, vi har ju haft väldigt mycket plugg nu ett tag..



.. men välkommen tillbaks i bloggvärlden, hehe, ses imorgon vännen!! puss :)

2011-03-20 @ 22:14:09
URL: http://victoriawoolf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0