söndag 27 mars

Tjoho ♥

Helgen har varit helt underbar! Vi kom hem solbrända, glada, och några kilo tjockare efter all god mat :)
Skidor, mys i solen, spel, mys i stugan, after ski, fika i backen, öl, vin, tre-rätters mm, är sammanfattning av helgen!

Ebba och Johan tog hem segern i matlagningstävlingen. Jag och Pelle var ett poäng efter. Tävling eller inte så har vi ätit fantastisk god mat den här helgen! Tack allihopa!

Idag mellanlandade vi alla i Sunne, där svärmor och svärfar bjöd på middag, innan jag forsatte ned till Karlstad till min och Jullans lilla lya! Goding lillasyster hade städat, mmm.. härligt!

Nu har vi handlat och dolat hela kvällen.... och jag har bakat en underbar GI-limpa som jag fick recept på av Kerstin (svärmor) :)



Bilder från helgen kanske kommer, om jag får tid att lägga upp!
Kram på er :)
/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0