fredag 6 maj

Hej

Idag lyckades jag sova lite längre än vad jag brukar! Var riktigt utvilad när jag vaknade. Så himla skönt! Så idag har energin varit på topp och jag har fått mycket gjort. Började med veckostädningen innan jag satte mig ned med plugget fram till lunch. På lunchen stack jag ut och sprang, och det gick hur bra som helst. Jag kände inget alls i knät, och då sprang jag ändå en hel timme och ganska mycket på asfalt. Jag är sååå nöjd!
När jag kom hem blev det en snabb dusch och mat innan jag hoppade på bussen till uni. Skulle skriva ut lite saker och satt och pluggade igen under eftermiddagen.
Nu är jag hemma igen och ska snart börja fixa iordning en tacopaj. Min älskade Kristin kommer hit och myser med mig ikväll. Det ser jag fram emot

Förresten så drog jag och Pelle in till stan igår och gick omkring lite. Julia var modell och såhär skitsnygg



Ha en fin hväll hörrni :)

Puss / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0