söndag 15 maj

Helloo  

Jag är uppe ganska tidigt idag för att ha somnat vid tretiden inatt. Men jag orkar lixom inte sova länge på morgonen. Vi hade superkul igår! Vi lagade jättegod mat och gjorde chockladfondue till efterrätt! Mmm :) Melodifestivalen stod på hela kvällen, och det gick ju inte sååå dåligt för Saade. En tredje plats iallafall, det tycker jag var bra. Det var ju länge sen det gick så bra för Sverige! Johanna och hennes spanska vän, Nora blev kvar hemma sen, men jag, Sofie och Kajsa drog in till stan och röjde gärnet på Ankan :)

Här förbereds det för fläskfilé med kantarellsås och potatis i ugn



fina tjejer <3

Sofie och jag! Sofie är brun som en pepparkaka efter en vecka i solen :)



chockladfondue med maaaasssa frukt!




Haha, vi klämde i oss all frukt + två smälta chockladkakor. Inte dåligt för fem tjejer det!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag tänkte ta dagen lite som den kommer. Men blir väl antagligen lite plugg senare!

Ha en bra dag!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0