Fredagen den 13 maj

Hej

Fredagen den trettonde får mig att tänka på studenten. Det är snart tre år sen vi sprang ut i regnet från Stjerneskolan, en fredag, den trettone juni. Det var en underbar dag som jag aldrig kommer glömma!

Idag har jag och Kajsa varit hos Johanna och pluggat det sista inför tentan imorgon. Känns ganska okej nu faktiskt. Hoppas att det känns lika bra imorgon när den är gjord också :)

Ikväll har jag min underbara pojkvän här! Vi har myst med massa god mat och till efterrätt blev det mixade jordgubbar med kiwi och banan och maaaassssa glass till det :) muuums!



Önska mig lycka till nu! ;)

Trevlig helg på er!

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Lycka till nu vännen <3

2011-05-13 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0