måndag 2 maj

Hola

Hade ni en bra valborg? :)

Det hade jag och här kommer lite bilder som sammanfattar kvällen!

Snygga brudar

mästerkocken Hannah!



tacoooos :)



Födelsedagsbarnet, Ida med stoooort vinglas!

hela gänget


Blev faktoriet sen och många kära återseenden! Jag hade hur kul som helst :)

Idag åkte jag med sextåget från Torsby. Jag gick upp fem och har varit helt förstörd idag... shit alltså, och det är älsklings vardag! Jag skulle aldrig orka det varje dag... isf skulle jag behöva gå och lägga mig vid åtta. Behöver minst åtta timmars sömn, gärna nio för att vara utvilad jag! Haha.

Hade föreläsning klockan nio i morse, fortsättning på psykiatrin från innan påsk. Vi pratade om mano depressiva sjukdomar, psykoser, schitzofreni, psykofarmaka, alkoholmissbruk och neuropsykiatri. Hur intressant som helst!

För övrigt har jag suttit hemma och pluggat på matspjälkningen hela eftermiddagen. Blev en springtur runt älven innan middagen. En kortissväng, men det gick hur bra som helst med knät, så jag är jätteglad :)

Ikväll ska jag sova tiiiiidigt, är såå trött :P hehe.

Puss / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0