söndag 22 maj

Hej

Ursäkta lite dålig update, men det har varit fullt upp i helgen också! Jag har varit hemma i Torsby och haft det bra!
Fredagen ägnades åt plugg och en mysig familjekväll med spel och mys :)
Igår fyllde svärmor år, så jag och per åkte till Sunne på släktmiddag under dagen. Mmm, så mycket god mat vi fick!
På kvällen hade vi planerat in ett 30-årskalas. Trodde vi....! Till vår stora överraskning hade Linda och Micke planerat in ett hemligt bröllop! Det blev en helt fantastisk kväll med massa god mat, underbara människor, underhållning, musik och dans!
Brudparet, Linda och Micke var jättevackra, och jag önskar er all lycka! Tack för en underbar kväll!

Mina älskling och jag










































Nu ska jag krypa intill Per och se på solsidan :)

Puss / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0