20:00

Hej ♥

Vi slutade inte förrän fyra idag och jag var inte hemma förrän närmare fem. Jag och Per drog då iväg till gymmet! Jag körde ett riktigt hårt benpass och är nu jättetrött! Vi har precis fått i oss middagen och ska vila lite på det och sen ska jag dra igång med massage :) öva triggerpunkter, haha, ska bli kul!

Jag pratade med naprapaten idag om mina problem med att sitta still. Det har ju alltid vart så för mig, att det kryper och värker i benen plus att dom somnar när jag inte rör på mig. Det är otroligt störande! Nu när vi börjat med massage har jag upptäckt att jag har fullt med spänningar i vaderna, de sitter som ett pärlband längs hela benet och är jätteömma. Detta kan vara orsaken till mina problem och därför tänker jag nu ta tag i det. Ska få komma till naprapaten så ska han titta på det och hjälpa mig! Vad skönt om det finns en lösning på det. Jag har ju som sagt alltid varit såhär och inte funderat så mycket på det, utan bara accepterat att det nog är så jag är, men jag kanske kan bli normal jag med?! :)

Någon som är intresserad av en halvkroppsmassage förresten? Först till kvarn inom de kommande två veckorna! Hör av er till mig ;)

/ Emma


Kommentarer
Postat av: Julia

jag!!!

2011-11-18 @ 09:33:50
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/
Postat av: Em

Jag! Om inte annat så måste vi ses snart!

2011-11-18 @ 14:44:33
URL: http://eymiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0