Lördag 5 november

Hej fina ni

De gråa novemberdagarna håller i sig, saknaden av solen är stor och till och med jag, som inte är speciellt förtjust i snö och vinter längtar tills det kommer lite snö och lyser upp den tristess som just nu infinner sig. Får hoppas att snön vill komma snart och att det inte blir en alldeles för kall vinter :)

Är hemma i Karlstad nu igen. Blev bara en snabbvisit hos mamma och pappa denna gång! Jag måste plugga och ikväll kommer Linnea till mig. Var lääänge sen vi sågs så det ska verkligen bli mysigt!

Tänkte visa det jag köpte igår. Sen har jag också fått en överraskning av mamma som jag glömt att visa, en termometer som ni får se nu :)

Godaste glöggen och godaste honungen :)

gulligt hantverk :)

termometern


Nu ska jag dricka selmas julte med dunderhonung och sätta igång med lite plugg!

Vi hörs!

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0