Tisdag 8 november

Hej fina ni ♥

Jag fullkomligt älskar att jag har en pojkvän som sjunger och spelar gitarr för mig. Han har dessutom gjort två egna låtar som är de bästa jag vet, varav en av dem är skriven till mig! Det är det vackraste jag kan lyssna på när han i en sång beskriver kärleken för mig. Åh, vad jag älskar honom, mitt hjärta ♥

Jag har precis gjort mig i ordning och packat väskan för att åka till Torsby. Jag ska till tandläkaren idag så det blir bara en snabb visit. Men jag ska ändå hinna med en lunchdejt med mormor och ett träningspass med mammis innan jag åker tillbaka! Det kommer bli en bra dag :)

Vad har ni för er? :)

Puss / Emma.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gulligt :)

2011-11-08 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0