Torsdag 10 november

Hej på er ♥

Idag har jag varit hos Viktoria hela dagen. Vi har pluggat (ytterst lite, haha) lekt med Mousie (hennes katt), ätit lunch och bara tagit det lugnt! Nu har jag och Pelle precis städat lägenheten och fredagsfeelingen infinner sig så smått då jag är ledig imorgon! Underbart :) vi ska snart hoppa på bussen till Lina och Martin dit vi är bjudna på middag. Paella hörde jag ryktas om, GUD SÅ GOTT! :) mina pitabröd som jag bakade igår var förresten jättegoda, ett lyckat bak!

Hur är det med er?

Mousie och Viktoria myser!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack för en ytterst trevlig dag .. Och anledningen till att vi pluggade så lite var ju att vi var så himla effektiva sist;)



ps. Han stavar Mowsi ! ;D

2011-11-11 @ 20:24:43
URL: http://www.nattstad.se/sojung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0