Underbara älskade!

Hej vänner

Kan ni tänka er hur underbart det känns att komma hem, frusen efter en heldag i skolan till en nystädad lägenhet full med tända ljus, en varm tekopp med ost och kex? Det var precis vad jag fick göra idag! Min älskling är så underbar, den bästa som finns! Dessutom hade han hämtat ut biljetterna till Twiligt också, ååååh 

Såhär i pumpatider tyckte jag att det var dags för en pumpasoppa och hade därför skrivit in det på matlistan idag. Mamma och pappa har ju fullt med pumpor hemma i trädgården och jag fick med en hem sist jag var hemma, så nu är det dags att hugga isär den fem kilos tunga pumpan! Hihi. Till pumpasoppan ska jag baka ett LCHF bröd, bara för att testa!







Receptet på soppan hittar ni här - http://www.coop.se/Recept--mat/Recept/p/pumpasoppa-med-kokosmjoelk/

Får se om den är god :)

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0