Fredag 14 oktober

Tjoho ♥

Äntligen fredag! Examinationen av naturuppgiften är ur världen och jag ska snart sätta mig på tåget hem till mamsen och papsen :)
Jag har tagit tag i att ornda "klasströjor" till Hälsa/wellness så jag och Viktoria har precis varit och kikat ut vilka alternativ vi ska välja mellan. Blir antagligen en jättesnygg grå crafttröja och sen en grå cliquetröja som budgetalternativ!

Förresten så fick jag veta att jag fick praktikplats på SATS igår också! Gud vad glad jag blev!!!

Och så har jag och älskling bokat en resa till Göteborg 9-11 dec. Bo på hotell, äta mat, mysa, julhandla, gå på Liseberg och bara vara  ♥

Blev Scandic den här gången, som har nyrenoverade rum, relaxavdelning med bastu, bubbelpool och gym :)







Hoppas ni får en fin helg! Själv ska jag jobba :)

/ Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0