Fredag 7 oktober

Hej fina ni ♥

Hoppas att ni sovit gott?
Jag och älskling har sovit med fönstret öppet i två nätter i rad, vilket har gjort att jag sovit som en stock! Tänk vad lite frisk kall luft kan göra för sömnen :)

Idag Blev det sovmorgon till halv åtta! Vi har precis satt i oss en varsin tallrik gröt, och gud vad jag älskar gröt i alla dess varianter :) igår blev det stekt kanelgröt och idag kokade jag ihop blåbärsgröt på havregryn, linfrö, ett rått ägg, blåbär, toppat med banan, blåbär, keso, lite hackad mandel, kanel och mandel. Mums! ;)

Nu ska vi straxt dra igång med fredagsstädningen och sen blir det plugg! Och i eftermiddag kommer min massagebänk, wieee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0