Onsdag 26 oktober

Hej fina ni

Hoppas allt är bra med er! Själv sitter jag här och funderar på vart dagen tog vägen? Jag har inte kommit igång med plugget än och börjar få lite småångest! Jag åkte med tåget direkt efter jobbet i morse och gav mig ut på en löptur när jag kom till stan. Lunch och dusch på det och nu är klockan nästan halv tre! Jaja, dags att sätta fart!

Tänkte bara visa vad jag klickade hem från jotex igår. Upptäckte att det var storköpsrabatt så det blev en hel del! Ååååh, vad jag längtar till julen nu! Det kommer bli så fint i vårt hem

Bokstäver!

En duk till köket (som hör ihop med gardinerna)

Gardiner till sovrummet

Gardiner till köket

Gardiner till tvrummet!


Åh, kommer bli så bra! Bara en månad kvar till första advent nu! Hihi.

Puss / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0