Söndag 16 oktober

Hej

Jag vaknade tidigt idag så jag plockade fram min gamla dagbok från gymnasietiden. Borde inte läsa den egentligen för fy f*n så arg jag blir! Hur kunde jag vara så blåögd? Vad var det för fel på mig, jag kan inte förstå hur man kan vara så elak mot en annan människa. Han lurade mig fullkomligt och levde dubbelliv den grisen. Det var så genomskinligt allt, jag kan se det mellan raderna nu, men hur kunde jag undgå att göra det då? Det var nog mitt största misstag någonsin som jag har fått bearbeta mycket och samtidigt lärt mig av. Att kunna bygga upp ett förtroende igen tog väldigt lång tid, men jag har sakta men säkert lärt mig lita på människor igen. Jag lärde mig även att det inte var mig det var fel på, utan honom och på något vis har det gjort mig starkare! Men en viktig sak som jag skulle vilja dela med mig av till er är att aldrig ta tillbaka någon som har varit otrogen! Någonting är då väldigt fel i förhållandet så därför är risken att han/hon då är otrogen igen. Du borde aldrig mer lita på denna människa, men däremot kan du lära dig att lita på andra. Jag vet att det går eftersom jag kämpat med det själv! Kom ihåg hur mycket du är värd och att du förtjänar så mycket mer och något bättre! Glöm inte det :)

/ Emma

Kommentarer
Postat av: L

Jag vet ju precis vad du pratar om.. men jag är glad att detta ledde till att jag lärde känna dig i alla fall! Så nåt gott kom ur allt den där skiten. Jag hoppas vi ses snart. Kanske nere i söder nästa gång? :)

2011-10-16 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0