Utslag

Hej vänner ♥
Usch, jag lider verkligen just nu! Mina utslag är hemska... armarna, halsen och bröstet är fulla av dem och det kliar konstant! Det påverkar mitt humör och vissa stunder vill jag bara gråta för det känns som om jag ska klia sönder mig! En och en halv vecka är det kvar tills jag får komma till hudmottagningen och då ska jag bannemej ha en utredning på vad jag är allergisk mot för jag tänker inte gå runt såhär längre och knapra antihistaminer som ändå inte hjälper.... Det tar så mycket av mina krafter och framför allt min sömn! Men det kommer bli bra, det tror jag, bara jag får hjälp någon gång!
Hej vänner ♥

Usch, jag lider verkligen just nu! Mina utslag är hemska... armarna, halsen och bröstet är fulla av dem och det kliar konstant! Det påverkar mitt humör och vissa stunder vill jag bara gråta för det känns som om jag ska klia sönder mig! En vecka är det kvar tills jag får komma till hudmottagningen och då ska jag bannemej ha en utredning på vad jag är allergisk mot för jag tänker inte gå runt såhär längre och knapra antihistaminer som ändå inte hjälper.... Det tar så mycket av mina krafter och framför allt min sömn! Men det kommer bli bra, det tror jag, bara jag får hjälp någon gång!

image description

image description

Ursäkta lite småäckliga bilder, men det är jag ser ut just nu.. Även på bröst och hals :(

Inatt kommer Idis och sover hos mig <3 Mys ska vi ha!

/ Emma.

Kommentarer
Postat av: mamsen

men gumman, jag blir alldeles tårögd! lider med dig :( pusspuss

2011-10-11 @ 19:50:15
Postat av: Linda

Nämen usch! hoppas verkligen du får svar på allt snart, vet hur jobbigt det är med allergier!! Ge inte upp! Tjata som f-n..

Kram

2011-10-12 @ 11:12:14
Postat av: Jossy

Åh, har det blivit så mycket utslag, vad tråkigt. Hoppas att du snart får reda på vad det är! Väntar på att du ska komma på besök min fina vän! Nästa vecka har jag tid iaf <3

2011-10-12 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0